Daisypath Anniversary tickers

Friday, November 26, 2010

~ sorry ~

Best Blogger Tips
SORRY...
apa itu sorry??
masa bila kita slalu sebut perkataan ini ek??
hmm...sorry ni membawa byk maksud tersirat...
sorry ini juga boleh membuatkan ati jd tenang...
tp perlu ke kita ckp byk2 kali??

sbnarnye..sorry ini begitu indah jika diucapkan..
kerana perkataan ini akan dpt diucap bersama dgn hati yg ikhlas...
tp xtau la plak klu ade org yg ucap dgn xikhlas..
hehehe...
tp bg aku...setiap kali aku sebut...
aku betul2 bermaksud nk mntak maaf..
dan ianya ikhlas dr hati aku...

sorry...
ape ada lg dgn sorry ni ek...
haaa.....
kdang2 kita ucapkan sorry ni utk mengelakkan sesuatu x di ingini berlaku...
sorry ini dpt menjadi penyelamat laa..heheh..
tp bg aku...aku mmg suka sebut sorry...
sbb kita xtau kata2 @ perbuatan kita tlh membuatkan orglain terluka..
sbb 2 aku suka ulang perkataan ni byk2 kali...
tp klu dh slalu dgr sgt dr mulut aku..
mesti orglen bosan nk dgr kn??
cian kat kwn2 n sape2 yg aku slalu ulang sorry nih...
sbb kna dgr byk2 kali...
SORRY...
hehehe...

No comments: