Daisypath Anniversary tickers

Sunday, November 21, 2010

~perubahan~

Best Blogger Tips
hmm....aku dh penat study...
aku rasa nk menulis kat cni pulak...
hehehe...
sbb dh lama xtulis...
aku nk ckp pasai perubahan plak la...
setiap org perlu berubah...
sama ada kearah kebaikan @ keburukan...
tp klu perubahan itu mendadak...
itu beerti, org yg berubah 2 dh betul2 tekad laa...
so,..org2 kat sekeliling mesti pelik dgn prangai dia...
maybe pada mula2 jer...
lama2, maybe org sekeliling akan fhm...

tp klu jenis yg berubah dr segi perangai mcm na plak???
drpd seorang yg suka gelak,periang...
menjadi seorang yg pendiam...
ape komen plak??
bg aku..org 2 xsalah wat mcm 2..
sbb dia ade hak utk wat ape pun...
tp xsemestinya bila dia berubah...
hanya sbb dia de masalah...
kadang2 dia berubah maybe sbb kedaan sekeliling dia...
n maybe utk sesuatu yg dia nk...
so, kita sbgai org yg disekeliling dia...
mesti la kna fhm situasi dia walupun dia xbercerita...
kita just perlu jd pemerhati yg terbaik...
pendengar terbaik...
hmmm....

tp aku rasa klu diri aku sndri...
aku mmg pendiam sbnarnyer...
maybe kwn2 jer nmpak aku jenis yg ceria...
but my family know me better...
they said that i`m the serius sibling than others...
hehehe..
so,ape yg aku wat adalah..
aku berubah2 mengikut kedaan sekeliling aku...
aku rasa suma org pun mcm aku...
so,..my advise is...
BE URSELF...
hmmm...



No comments: