Sunday, July 31, 2011

~ working experience ~

Best Blogger Tips
setelah habis bljr di U...
aku mula mencari nasib dlm alam pekerjaan..
aku mencari la merata2 tmpt...
akhirnya aku dpt la kje kat sebuah kolej swasta...
pada ari aku g interview, ...
aku terserempak dgn sorang mamat nih...
hnsem jugak, coz muka iras2 ex-bf aku..hehehe...
aku truskan kaki masuk bilik interview...
masa interview 2 mcm2 puan emma terangkan kat aku...
aku angguk je mcm fhm..pdahal apa pun xfhm...
yg aku taw, tbe2 dia kata...
tahniah..!!!!
anda dapat jawatan ini sbg marketing executive...
aku pun trun la dr tingkat 2...trus kluar dr kolej dgn epi..
sbb aku dpt jawatan 2...
hehehe...

dlm masa sebulan aku kje kat kolej swasta 2...
iaitu KOLEJ MCS,BANTING...
aku rasa best sgt..
mcm2 jnis org aku dpt jmp..
mcm2 jnis prngai manusia aku jmp..
hehe...
tp yg pling best skali group aku laa...
leader aku = kak husna...
anak2 buah dia...
k.emy,k.nita,k.nana,k.esywary,zira,solehah dan aku,..
mmg happening la geng group aku..hehe..
gelak je walaupun xde sales lg..hehehe..
dlm masa sbln aku kat c2,...
atas hasil usaha aku...
aku dpt la 2 sales...
aku epi sgt2...
epi sbb gji jd byk...bkn epi sbb ade sales..hehe....
tp 2 laa....
skrg tinggal kenangan je...
aku dh quit kat c2 sbb dpt twran kje lg baik...
hopefully aku dpt berikan hasil kerja yg terbaik wlaupun kat mna aku tercampak...hehehe...
cyg suma kwn2 kat KOLEJ MCS...
cyg suma staff KOLEJ MCS....hehe...