Friday, December 4, 2015

Bersarang ~

Best Blogger Tips

 hi u oll
lama rasanya x update blog nih kan..
rasa dh dekat 2 tahun rasanya,,
nasib baik masih ingat lg password utk blog nih..
disebabkan xtaw nk update apa..
so, kita cite ttg artis wanita lah..


Ramai artis wanita skrg ni dh berhijrah
drpd tak behijab kpd berhijab..
alhamdulillah..
sbb dia org dh dpt hidayah untuk berhijrah menjadi wanita muslimah..
ameenn..semoga pernghijrahan dia org berkekalan..

Selain itu, sy suka tgk fesyen dia org bertudung..
dh mcm2 jenis tudung dh di pasaran..
kdang2 nama tudung tu dh letak nama artis tu pulak..
cth nya Neelopa (Neelofa), shawl Keknis ( Hanis Zalika) dan sbg nya..
sy pun ada gk beli tudung @ shawl brand2 nih..
sbb nk up-to-date jugak la kn..
pape pun, disamping kita berfesyen...
kita ttup lah aurat seperti yg sepatutnya..
hehehe..

K lah..nk letak serba sedikit gambar artis kita yg dh berhijrah utk berhijab..
bubbye..luv u oll..


heliza helmi
suweet kn dia..sentiasa jd idola sy..

wawa zainal

amy mastura

diana amir

emma maembong

fara fauzana

irma hasmie

siti nurhaliza

dan ramai lg..
alhamdulillah...