Thursday, January 19, 2012

~ gembira kah??? ~

Best Blogger Tips


skrg aku tgh count down ari utk konfirm kje...
aku sepatutnya konfirm kje 09.02.2012...
tu yg tgh countdown nih...
hehehe...
tp pape pun...
b4 aku betul2 konfirm kje...
aku dh berjaya capai impian aku 1  per satu...
antaranya...
aku dh beli keta sendri...
aku syg keta aku...
hehehehe...(tbe2 jer)..
kedua, aku dh bleh bawak keta sndri mai kje...
mak, abah dh bg aku bawak keta sndri...
xde la aku nk sshkan mak abah tunggu aku ari2 sbb kdang2 aku kena wat ot smp lewat2...
cian depa dok tunggu...
utk yg ketiga dan seterusnya bakal menjelma xlama lg...
hehehe...
tp pape pun....
tahniah atas diri aku sendri sbb berjaya dlm hidup skrg nih...
walaupun masa bljr dlu aku bkn seorang yg pandai sgt pun...
hahahhaa....
k lh...
nk sambung kje balik....
caw...!!!

....post on 19/01/2012...

Saturday, January 7, 2012

~ 07/01/2012 ~

Best Blogger Tips
arini dh ari ke tiga aku start kje
pada thun baru...
iaitu tahun 2012...
pd tahun nih xtaw lg apa akn berlaku...
xdpt nk gambar lg...sbb baru beberapa ari jer...
tp arap2...
tahun nih akan membawa kegembiraan kat aku...
tp ntah la boleh ke x..
sbb thun 2011..
mmg byk wat aku bersedih, murung, bersendirian...
aku harap tahun ni dpt mengubah segalanya...
cheers..!!!!!