Monday, February 15, 2010

praktikal time

Best Blogger Tips
....my last day....



aku dpt tmpt prktikal byk tmpt..
tp finally aku pilih yg dekat dgn umah...
so jdinya kat Shorubber (M) Sdn. Bhd laa..
hehhee..
aku ingat kilang ni kecik jer...
rupa2 nya besar giler..
penat aku tawaf kilang ni tiap2 ari..
hehehe..
mcm2 aktiviti kat kilang ni aku ikut..
mmg best...
xprnh rasa mcm 2..
betul2 rasa cabaran bekerja..
tp yg paling xtahan sbb aku xfhm bhasa jepun & vietnam..
dh la pekerja depa byk gk jepun & vietnam..
tp aku akan usahakan agar aku dpt bljr jugak 2 bhasa tu...
ni lah antara aktiviti2 aku kat kilang 2 dr bulan disember 2009 smp february 2010..









2 comments:

maizwani shahieda said...

Apa beza baju biru gelap dengan biru cair?
Kalau engineer perempuan dorang pakai macam mana?

nasuhasidi said...

sis... praktikal kat shorubber elaun brapa?