Saturday, June 30, 2012

~lama~

Best Blogger Tips
ish2...
dh lama rasanya aku xpost kat cini..
rindu plak nk kongsi2 kat cini...
maybe sbb aku dh makin bz kot skrg ni..
(bz ape ntah laa..kje mcm biasa jgak..hehe)

aku skrg dh dok kat banting 3 bulan...
aku dh kje kat nilai pun dh 3 bln...
tp sejak aku dok kje cini..
ape pun aku xdpt lg..
aku masih ditakuk yg lama..
bila la aku nk berubah..
yg berubah cuma jawatan je..
huhuhu

aku g kje ari2 ulan alik dr banting~nilai...nilai~banting..
ade la dlm 40 minit sehala..
penat oo drive ari2 jejauh..
tp bila nk hilangkan penat..
boleh gk drift dgn mamat keta yg kat hgway tu...
hehhee..
arap2 xkna saman la wahai en.polis ek..hehee

tu je dlu kot cite ttg aku setelah lama mendiamkan diri..hehe


post~30/06/2012~