Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 7, 2012

~ counting days ~

Best Blogger Tips

hmm..
arini dok ofis...
xde la byk kje sgt..
biasa la tuh..
tp aku sakit kpala...
sakit tekak...
n bercampur dgn pelbagai perasaan..
aku xtaw apa jd kat aku arini...
aku nk demam kot..
or maybe aku xsmp ati nk tingalkan SRM..
huhuhu...
setiap ari balik kje..
perasaan nih aku slalu alami..
aku xtaw nk citer kat sapa...
huhu/..

bila mai kje..
rasa sedih jer nk tingalkan kawan2...
kakak2 n abang2 kat ofis nih...
aku dok cni almost 1 year laa...
sbb praktikal 6 bln...then kje pun 6 bln...
huhu...
sedih2...
tp pape pun...
aku kna teima hakikat yg jumaat nih dh last aku kna mai kje...
aku dh xleh nk kje kat cni ag..
huhu...
pape pun..
aku arap aku akan berjaya nnti bila dh kluar dr cni..
aku akan berjaya...
to be an Engineer...
Insyaallah..~~~

~ post on 07/03/2012 ~

No comments: