Daisypath Anniversary tickers

Sunday, September 25, 2011

~graduation day~

Best Blogger Tips


pd 17-09-2011  yg lpas...
aku telah dinobatkan sebagai pelajar yg telah bergraduasi...
yeaaa...!!!!! best nyer...!!!!!
tp rasa sebak jer time dlm dewan tu...
nervous pun ade...sedih pun ade...epi pun ade...
hmm....xsyok plak citer start dr tgh...
better starts dr beginning of the day...

pg pd ari aku grad, suma family aku bgn awl...
sbb nk siap awl laa...bkn ape, katanya keta bleh masuk b4 kul 7.30pg...
at least xpyh parking jauh2...
tu yg masing2 bersiap awl2...hehehe..
aku pun bersiap la sama...
tp bila aku habis bersiap...
aku plak kna tunggu sorang..then sorang...then sorang lg family members aku dok bersiap...
yg plaing ssh nk bersiap mestilah Haiqal...
sbb dia ska lari sana sini...
bila suma dh bersiap...finally kul 7.30pg jugak la kluar dr umah...
dgn harapan bleh lg la parking dlm n dkat dgn dewan...hehehe


bila dh smp kat dewan, ramai gile dh org...
alamak..!!dh xleh parking kat dalam...tp atas budi bicara pakcik polis tu...
keta aku nek bleh gk la msuk dlm...alasannya, abg bob jln pkai tongkat...heheheh..
lgpun cian plak kat dia klu parking jauh2...kna jln jauh2...

bila dh setel parking, aku terus p la dftar n pkai jubah bersama2 kawan....
masa aku smp siap kna perli lg dgn lecturer...
"org dekat pun smp lambat"....tp aku senyum jer...
time dok paki jubah ni la smpt ag aku n classmate aku suma dok bergambar n line up utk masuk dewan...
yg paling aku epi,,..all my classmate epi jer...walaupun b4 ni ade ygxbertegur sapa...
at least time konvo ni suma  sporting....epi together...

bila dh masuk dewan, aku mula rasa nervous, sedih dgn background muzik, n all feeling ade la time tu...
bila dh smp tmpat duduk...dok tunggu la semua jemputan masuk dewan termasuk lah Canselor UniMAP iaitu Raja Muda Perlis....
aku rasa best sgt n berbangga sbb tibe2 aku rasa bertuah sbb aku akan digraduasikan oleh Raja negeri tempat tinggal aku sendiri...
smbil dok tunggu turn aku nek atas pentas...smpat la lg kami posing dgn mcm2 gya..hehehe...

bila dh setel dpt skrol dr Canselor UniMAP 2....aku terus xde rasa pape feeling lg...
yg aku taw..aku xsangka usaha aku slama ni berbaloi...
aku study 4thn utk engineering course akhirnya aku dh bergraduasi...
aku dh boleh menjadi engineer...
yeaa.....!!!!

tp sepanjang ari convo aku...
aku nk ucap thanks alot to all my family yg mai n bg support kat aku slma dr aku mula masuk U, smp dh convo...cyg suma : mak, abah, angah, adik nurul, adik durrah, abg bob, haiqal....
and speciallay thanks to Nizzar coz accompany aku n give flowers pd ari tu...
tq so much....!!!!



2 comments:

shazida said...

tahniah2...
im hepy for u...

mimiko said...

you tooo....