Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 5, 2011

~ hobi baru ~

Best Blogger Tips
sejak akhir2 ni aku keseorangan jer....
aku rasa kesepian sgt2...
aku rasa nk ada seseorang utk berbicara dgn aku..
faham isi hati aku...
faham masalah aku...
faham ke'tension'an aku..
hehehe...
so finally, aku mencari hobi baru yg bersesuaian dgn aku...
cari punya cari...
akhirnya aku jmp sesuatu yg interesting...
hehehe..
iaitu membela ikan...
hehehe..
best bila dpt tgk ikan berenang2...
makan smbil berenang2 dgn comey....
hehehe...
aku beli 6 ekor ikan...
dan ekin telah namakan 3 ekor drpd mereka adalah....
'mamang' ,  'bobo' , dan 'panjang'....
hehehee...
ekin boh nama 2 sbb 2 semua nama pakwe bdk2 umah aku..hehehe...
aku layan jer...
jnji ikan2 aku epi n chat..
hehehe...
aku rasa bosan...aku suka tgk depa berenang2...
tenung depa lama2...
best jugak rasanya....
terasa mcm dpt ketenangan bila tgk ikan2 aku...
hehehe...

yg pling best dpt aku ckp adalah...
hobi aku skrg adalah yg terbaik...
AKU SUKA HOBI AKU SKRG...!!!!
yeaaaaa.....

No comments: