Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, August 4, 2010

~ keliru ~

Best Blogger Tips
aku keliru..
kenapa aku jd begini...
kenapa aku mesti alami perasaan ini...
aku pasti dgn ape yg aku nk..
tp aku keliru apabila ade orglain yg memberi pandangan yg berbeza..
aku keliru,...
aku keliru ...
pada siapa harus aku percya...
pada siapa harus aku berpaut..
aku keliru..
disebabkan kekeliruan aku ini...
aku telah kehilangan 'dia'...
sku syg kan dia...
aku tatang dia bagaikan air dlm daun keladi...
tp dia xnmpak kebaikan n pengorbanan aku..
yg dia nmpak hanya keburukan ku...
aku keliru...
aku kelu...

dikala aku keliru..
aku malu..
kerana airmataku telah gugur kebumi
dihadapan rakan2 ku...
dikala aku terkenangkan kenangan bersama nya...
kenapa aku harus begini..
kenapa aku tidak kuat seperti dlu..
dimana semangat aku hilang...
dimana pendirian aku melarikan diri...
aku perlukan masa...
aku keliru...

No comments: