Daisypath Anniversary tickers

Thursday, July 22, 2010

~ berpindah ~

Best Blogger Tips
minggu ini aku n kwn2 kos akan berpindah....
balik ker kolej kediaman yg lama...
kolej kediaman tan sri aishah ghani...
wang ulu...

kami kena la berkemas sehabisan utk berpindah...
lori dan bas disediakan...
tp boleh dipercayai ker??
tkut la nnti barang2 rosak abis...
huhuu...
mcm sem 1 dlu...
beg roda aku...
baru jer beli...
terus tercabut roda bila berpindah p kolej kediaman w.ulu...huhuhu
sedih benar rasanya masa 2...
sbb depa main campak jer suma brg dr lori...
tp time 2 laa...

hopefully nnti pndah,
depa xcampak2 lg la brg2...
huhuhu

tp point aku sekarang...
aku malas nk berkemas...
malas nk berpindah...
huhu....
sbb malas nk memunggah barang...
tlg...tlg...tlg....tlg....
ade sape2 nk tlg aku ker berkemas utk berpindah ini..
huhuhuhuuuu.... 

No comments: