Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 30, 2010

~ hari yg blur ~

Best Blogger Tips
arini aku p pejabat abah
aku p dgn kdaan mengantuk giler..
apa pun aku xpk..
dok rasa nk tido jer..
tp klu nk tdo..malu lak kat orglen..hehe...

nk dijadikan citer...
tgh cbuk2 aku men game kat hp...
ade org tgur aku..
tnye pasai minyak wangi..
aku tau harga minyak wangi 2...
tp ntah nape aku blur bila org 2 tnye nk ambik perfume 2..
aku nk kira duit pun jd xbetul...

dh lpas mamat 2 beli perfume kat aku..
aku jd blur2...
betul ker aku bg balance td...
betul ker harga aku jual td...

tp yg paling klakar...
aku jual perfumes kat mamat 2 tnpa bg beg plastik kat mamat 2...
aku bg je perfume...
n dia pun balik dgn pgang jer perfume tnpa plastik...
hahahaha...
 hari ini adalah hari pling blur aku rasa...
harap2...
esok2, xde la jd mcm ni lg..huhuhuuu...

No comments: